dinsdag 10 maart 2015

20 QUESTIONS NOBODY ASKS TAG #1

Hi! Vandaag leek het me leuk om een tag te doen en ik vind dat je niet getagged hoeft te worden om dit te doen! Wat vinden jullie? Haha!

Zoals je van de titel kan zien doe ik vandaag de 20 vragen die niemand vraagt tag. Laten we beginnen!

Oh en BTW, ik tag Valerie van valblogin.blogspot.nl, kijk op haar blog en volg!!



1. Slaap je met je kastdeur open of dicht?
Dicht, zeker. weten.

2. Neem je altijd de shampoo en conditioner mee uit een hotel?
Haha ja!

3. Slaap je met je lakens in je bed gestopt of eruit?
Oeeeh eruit. Serieus, ik kan niet met de lakens erin slapen, daar word ik toch he-le-maal gek van.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee...

5. Hou je van post-it's?
Nee ik vind die echt vet irritant :(

6. Knip je ooit kortingsbonnen uit om ze niet te gebruiken?
Dat doen we niet echt in nederland...

7. Wil je liever aangevallen worden door een beer of een zwerm bijen?
ZEKER een beer, ik kan daar nog van ontsnappen + ik ben echt megabang voor bijen. BRRRR

8. Heb je sproeten?
Nee! het rare is dat ik een wat donkere huid heb (niet heel donker maar iets donkerder) en mijn zusje is bleek en heeft rood haar! Zij heeft wel sproeten *-*

9. Lach je altijd op foto's?
Nee :P kusjes zijn ook altijd leuk en wat serieuzer kijken kan geen kwaad!

10. Wat is je grootste ergenis?
Mensen die zonder rede je negeren of gemeen tegen je zijn.

11. Tel je je stappen als je loopt?
Nee.

12. Ben je ooit wezen kamperen?
Ja! Dat is echt vet leuk :D

13. Hoe lang is het geleden dat je bent wezen kamperen?
uhhh... drie jaar?

14. Dans je als er geen muziek aanstaat?
Uh jah, mijn dansskills zijn echt hot.

15. Kauw je op je pennen en potloden?
Soms.

16. Met hoeveel mensen heb je deze week geslapen?
één, met Noa gelogeerd *-*

17. Welke maat is je bed?
Éenpersoons

18. Wat is je favoriete liedje van de week?
Love me like you do - Ellie Goulding

19. Vind je het goed als jongens roze dragen?
Jah!

20 (de laatste alweer!). Kijk je nog steeds tekenfilms?
Ik vind alleen Disney nog leuk ;)

En dat was het!! Ik hoop dat het leuk was, ik deed er erg mijn best op!

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten