maandag 16 maart 2015

3 Things Tag!

Hi! Door een artikel op valblogin.nl ben ik geinspireert om een leuke tag te doen, de three things tag!
Let's.Get.Started.

Let op! dit is niet gestolen van haar blog, ik heb alleen de zelfde vragen gebruikt!



Drie dingen in mijn tas.
( ・_・)♡. Make up tas
( ・_・)♡. Laptop
( ・_・)♡. Boeken

Drie dingen op mijn bureau.
( ・_・)♡. Make up kast (lol)
( ・_・)♡. Lippenbalsem
( ・_・)♡. FRENDS koptelefoon

Drie favoriete meubels.
( ・_・)♡. Aan het raam op mijn bureau (voor make up)
( ・_・)♡. Piano
( ・_・)♡. Bank/Bed

Drie favoriete fruitsoorten.
( ・_・)♡. Groene appels
( ・_・)♡. Lychees
( ・_・)♡. Honingmeloen

Drie blogs die ik dagelijks bezoek.
( ・_・)♡. veracamilla.nl
( ・_・)♡. valblogin.blogspot.nl
( ・_・)♡. Ik heb niet echt een derde :P (ja mijn eigen, om berichten te schrijven maarja)

Liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg.
( ・_・)♡. Reflections - MrWives Milkman remix
( ・_・)♡. Five hours - Deorro
( ・_・)♡. One last time - Ariana Grande

Dingen waar ik nu aan denk.
( ・_・)♡. Frans... -_-
( ・_・)♡. Omg, de finale van PLL al over twee weken??
( ・_・)♡. VERACAMILLA *-*

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid.
( ・_・)♡. valblogin.blogspot.nl
( ・_・)♡. veracamilla.nl
( ・_・)♡. byzarak.blogspot.nl

Drie favoriete sporten.
( ・_・)♡. Dans
( ・_・)♡. Yoga
( ・_・)♡. Polates

Drie dingen waar ik gelukkig van word.
( ・_・)♡. Bloggen (duhhh)
( ・_・)♡. Met je vrienden dingen doen
( ・_・)♡. Cosmetics en eten:P

Favorite quotes.
( ・_・)♡. Logic will get you from A to B, Dreams will get you anywhere.
( ・_・)♡. You meet people for a reason: They can be a blessing or a lesson.
( ・_・)♡. Happiness is not the absence of problems, its the ability to deal with them.

3 droomvakanties.
( ・_・)♡. London (ben ik al geweeeeest)
( ・_・)♡. Andere delen van Engeland
( ・_・)♡. Amerika

3 dingen die ik dit jaar wil doen.
( ・_・)♡. Mij blog houden!
( ・_・)♡. Een iphone 5 roségoud kopen
( ・_・)♡. Een nieuwe fiets kopen.

DIT
WAS
DE TAAAAG

woah

Ik wil valblogin.blogspot.nl bedanken voor dit idee, en heb een mooi leven *-*

x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten