vrijdag 6 maart 2015

Welkom op OublieMerle

Hai! Droog.
welkom! Mijn naam is Merle.

EERST WIL IK EVEN WAT ZEGGEN. Het voelt echt superraar om te bloggen! Toch voel ik me al gelijk fijn, ik hou gewoon van schrijven. En hiermee bedoel ik niet alleen blogs en "beauty dingen" maar ook gewoon schrijven in het algemeen. Ik begon al heel jong met lezen en verhalen hebben altijd een mega grote rol gespeeld in mijn leven, vanaf het moment dat ik taal verstond en mijn ouders mij konden voorlezen. en Ja, de mensen die mij in het echt ook kennen zullen van mij nooit een blog verwachten, maar hier is het dan.



Maar ja. Mijn naam is Merle, ik kom uit Drenthe en vandaag begin ik eindelijk een blog.
Eerst wilde ik het liefst met een youtube kanaal beginnen omdat ik echt obsessed ben met youtube(rs) (ik klink nu echt serieus als een stalker) maar, nouja je snapt wel dat het een beetje ongemakkelijk is om zomaar ineens filmpjes op te nemen (en ik heb dus niet veel meer dan een webcam om te filmen). Het gaat er niet om omdat ik bang voor het internet ben of dat ik mijn gezicht niet in het openbaar wil laten zien, maar omdat ik me nog niet zo gemakkelijk voor de camera voel.

Vroeger (en met "vroeger" bedoel ik tot twee weken geleden) keek ik niet zo veel op blogs en vond ik ze ook niet zo leuk (dit is helemaal niks persoonlijks tegenover iemand!), ik voelde me daar op een vreemde manier niet thuis, misschien kwam dit door de schrijfstijl of dat het tot mij overkwam dat deze mensen alles wisten en veel beter dan ik waren.

Maar een paar dagen geleden heb ik mezelf tot officieel verslaafd verklaard  aan veracamilla.nl en een blog van een vriendin, en dit kwam doordat ik zocht naar review van verschillende beauty producten omdat ik daar zeg maar ook verslaafd aan ben.

Maar goed! Hier is mijn blog, ik weet wel dat ik reviews en dat soort dingen ga doen maar zeker niet alleen maar "beauty" en "lifestyle". Ik ben zo iemand die ervan houd om zichzelf op te maken, lippenstift te kopen en reviews te lezen maar ik zou mezelf niet helemaal zien als een "beautyguru", begrijp me niet verkeerd!! ik HOU van dit soort dingen, instagram, oogschaduw en nepnagels. Hmm, ik denk dat ik mezelf dan wel een "beautygek" zou noemen (kortom gewoon beautyguru half vertaald naar het nederlands), maar niet de "beautygekken" die ik vandaag de dag zie.
Ik ben misschien gek van make up en alles maar het is maar een bepaald deel van mijn leven. Ik hou ervan om mijn eigen mind te hebben en altijd mezelf te blijven, hier heb ik moeite mee rondom mensen. Beauty is geweldig in ik vind het echt helemaal te gek om er in te duiken maar het gaat mijn leven niet overnemen. Ik wil altijd real blijven tegen over mezelf en IEDEREEN die die leest :)

MAAR NU ECHT, ik hoop dat jullie plezier hebben met het lezen van dit blog, en jah! (wah?)

x (Oh en btw, dit ben ik!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten