maandag 13 april 2015

20 RANDOM FACTS ABOUT ME!

Hiii, vandaag doe ik een 20 facts about me.
enjoy!

1. Mijn favoriete muziekgrenre is chillstep.

2. Mijn favoriete dier is een Wombat *-*

3. Mijn favoriete plek op aarde zijn bossen.

4. Ik begon al op mijn tiende met makeup, toen ik net youtube ontdekte. Ik droeg het toen nog niet naar buiten haha!

5. Mijn favoriete youtubers zijn: Tanya Burr, PewDiePie, CutiePieMarzia, iHascupquake, Zoella en nog echt megaveel.

6. Ik spreek al heel lang vloeiend engels.

7. Ik heb sinds kort een obsessie met nederlands blogs zoals veracamilla en beautygloss.

8. Mijn favoriete seizoen is herfst, ik hou ook megaveel van de winter en ik vind de lente altijd teleurstellend.

9. Ik heb een obsessie met kaarsen, vooral in de winter. Mijn favoriete geur is SandalWood van Bolsius.

10. Ik heb een hekel aan pasen, ik weet eigenlijk niet waarom.

11. Ik heb een droom om later scheikunde te studeren en in amerika of engeland te ontwerpen.

12.  Ik heb het paranormale altijd geweldig gevonden, mijn moeder en ik kijken ook heel vaak ghost hunters of paranormal whitnes.

13. Mijn favoriete vak is geschiedenis. Ik hou niet alleen van geschiedenis op school, maar ook gewoon na school. (geld ook voor biologie)

14. Mijn favoriete parfumstijl is friszoet.

15. Ik hou echt heel erg van lezen. De laatste tijd heb ik er bijna geen tijd meer voor (en zin meer in) maar ik heb serieus een obsessie met lezen.

16. Mijn favoriete pretpark is Walibi, Walibi Fright Nights helemaal!

17. Ik hou heel erg van horror films maar ik ben er wel verschrikkelijk bang bij.

18. Ik hou er echt heel erg van als bijvoorbeeld MAC uitkomt met een collectie als Cinderella :)

19. Ik ben geboren in Oktober, en daar ben ik ongelofelijk trots op, ik weet niet echt waarom.

20. Ik vind mijn eigen naam leuk :P ik weet niet, ik vind het gewoon anders.
dar was het!


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten