vrijdag 10 april 2015

The big cut: Kapper ervaring

Hiiiiiiiii.... Ik heb eergisteren mijn haar halflang/kort laten knippen en ik wil mijn ervaring delen.

Dit was mijn haar eerst.
 Lees verder voor mijn nieuwe haar!!


Ik had een blonde dip dye omdat toen ik 11/12 jaar was had ik een rode dip dye. Daaronder moest het natuurlijk gebleekt worden en toen het rode vervaagd was en ik er niet meer overheen verfde had ik blond over. Sinds toen heb ik het blond laten bijverven en op mijn verjaardag (laatste oktober) heb ik het licht kastanje bruin laten verfen. Ook dat vervaagde weer maar ik had echt een hele mooie blonde dipdye over met highlights door mijn hele haar.

En ploep! Nu is mijn haar foetsie en heb ik halflang supergezond haar. Jippie!


Ik zei gewoon tegen de kapper: Al het blonde moet eraf, het maakt niet uit hoe kort het is.

Het ging me niet om het korte, het ging om het gezonde. 
#1 Mijn haar gaat altijd veel te snel dood, wat voor haarmaskers ik ook gebruik en #2, Gebleekt haar gaat altijd veel sneller dood dan niet gebleekt haar.

Ik wou mijn haar weer gezond en levendig en sinds ik thatsheart op youtube kijk wou ik ook al heel lang korter haar uitproberen want ik heb altijd halflang tot lang haar gehad. MAAR het ging firs-of-all om dat het weer gezond was.

MIJN ERVARING

Ik moest eventjes wachten en toen de vrouw me ophaalde was ik extreem zenuwachtig. Best raar dat je zo zenuwachtig kunt zijn over haar. Nouja, het is je haar, het zegt wel superveel over je.

Maar ik werd opgehaald en ik zei dat mijn haar nog gewassen moest worden dus dat deed ze, ik vind dat altijd zo ontspannend *-*.  Ze waste m'n haar met een shampoo van L'anza met een kokosnoot geur en ze gebruikte ook conditioner. 

Met handoekdroog haar ging ik weer terug naar de kappers stoel en daar begon het... Knip knip, weg.

Voor dat ik het wist was mijn haar een stuk korten en voelde mijn haar geweldig aan.

Mijn ervaring? Ik vond het echt geweldig! ik wou al best lang kort haar uitproberen en ik vind dit zo'n verandering! 

Bedankt voo het lezen, goodbye!

1 opmerking:

  1. Het staat echt heel mooi! En super fijn dat het weer gezond is :D. Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen